בניית אתרי תדמית

 אתר תדמית משקף את העסק שלך לעיני כל הקהל הפוטנציאלי שלך ובכך ביכולתו ליצור פניות רבות מקהל היעד שלך אנחנו בבוטיק אנד יוניק מדגישים לכל אחד ואחת שרוצה להקים אתר תדמיתי שהתוכן התמונות חייב להיות מאוד איכותי ועם מסר מיידי כי בעידן של היום מי שנמצא בצד השני של האתר שלנו הגולש נחשף לאלפי מסרים פרסומיים הסבלנות מתקצרת ואי לכך  הגולש מצפה לקבל מסר מדויק וברור בשניות הראשונות שהוא נמצא באתרנו אך אל דאגה בשביל זה אנחנו כאן אנחנו נדאג לניות חדי הבחנה מעבירי מסר מיידים ללקוחות שלכם ולדאוג להשאיר את האתר שלכם פרש ורענן.

 

אתר תדמית ב – BOUTIQUE & UNIQUE

    הגולש יאהב כל שנייה לשהות באתר שלך

    יקודם לפי אופטימיזצית מדיה שנוגעת לתחום הפעילות של אתרך

    יותאם לכל המסכים בעידן של היום

     עיצוב יוקרתי ועכשוי עם כל הטכנולוגיות החדשות שבלעדיות אלינו

     ממשק ניהול תוכן ידידותי ופשוט לתחזוקה

                      אתר UX\UI בהתאמה אישית מלאה

 

עיצוב גרפי אישי









אנו שמים דגש על עיצוב גרפי ברף גימור גבוה, איכותי ולכל מטרה בין אם אתה עסק או חברה או לכל מטרה שירותי עיצוב גרפי עד רמת הגימור האיכותית ביותר לאתר תדמית.. כל עיצוב שלנו בפרויקטים מלווה בכישרון של אנשי הצוות שלנו שמקשיב לצרכים שלכם ומתרגם את זה לפרויקט שיהיה ייחודי ומיוחד.








בעולם המודרני שלנו אתר האינטרנט התקשורת הלא פרונטלית יכולה להגיע לקהל רחב יותר, ולפי כך התוכן מילים באתרנו מקבל  את המשמעות והחשיבות כמייצג עיקרי שלכם. לכן כל כך חשוב שהתוכן הכתוב באתר שלכם ימשוך את הקהל שאתם כמהים אליו ולעניין אותו להישאר ולהנות ממה שהשקעתם כל כך יחד איתנו ואנחנו, נדאג לכך. ארכיטקטורת התוכן היא הבסיס עליו נשענת חוויית משתמש טובה  על פי ההחלטות שנקבל בארגון המידע, נגזור את הרכיבים, ההתנהגות, האינטראקציה והניווט במוצר הדיגיטלי שלושה גורמים משפיעים על מבנה החלל הדיגיטלי: משתמשים. תוכן. קונטקסט תוכן שאינו מאורגן בצורה נכונה יגרום למשתמשים לתסכול בעת הניווט במוצר. ולנטישה.אין הזדמנות שניה עם זאת, תוכן שמאורגן בצורה נכונה יצור מוצר איכותי ויצמצם מראש בעיות שמישות וניווט. של המוצר Wire frames – ארכיטקטורת מידע היא התרשים, הבלו-פרינט, לעיצוב חווית המשתמש. שילוב של תכנון מידע שיקל על יעילות המשתמש עם חומרי הבסיס היא חשיבה עיצובית יצרו חוויית משתמש טובה   

     תוכן מהפנט







   

 

  • מילים עם מסר ברור ממוקד וחד.
  • מתומצת כראויי לעיניי הקורא.
  • אמיתי כנה ומוביל דעה התנעה לפעולה.








 

קידום אורגני / ממומן








 

כל בעל אתר חולם להיות במקום הראשון בגוגל, בפייסבוק ,ביוטיוב, בלינקדאין  ועוד הרבה. שיחפשו את המוצר שלו או את השרות שלו או את המסר האישי שהוא מנסה להעביר וזה תמיד יהיה על פני האחרים, הבעיה היא שאתם לא לבד ויש המון אתרים שמתחרים על אותם שירותים או מוצרים או בהגדרה היותר נכונה: על מילות המפתח שלכם ברוב החיפושים שקשורים במוצרים או שירותים, ארבעת התוצאות הראשונות שעולות הן פרסומות בתשלום וכך גם הארבע האחרונות. מדובר על בעלי אתרים שמשלמים כסף על כל לחיצה על המודעה שלהם. חשוב להבין שלפרסום במערכת של גוגל או פייסבוק ושאר המדיות העובדה שאתם מפרסמים בהם לא בהכרח אומרת שתהיו במקום הראשון על הביטויים שתרצו אבל אם אתם מקצועיים לנהל את הקמפיין שלכם אין סיבה שלא תהיו במקום הראשון או לפחות ברביעייה הראשונה, אם אתם לא תשאירו את זה לנו, יש לנו ניסיון ואת המקצועיות לעשות זאת.

שורה תחתונה איפה כדאי לי לפרסם? ובאיזה מדיה?





 

כדי לדעת באיזה מדיה לפרסם   אנחנו צריכים  נתונים על תחום הפעילות של שלכם , לבצע מחקר על מתחריך ןמה מצליח להם יותר ומה פחות זה ייתן לנו המון מידע כמו: היכן המתחרים מפרסמים, איזה סוג תוכן, היכן הם מבצעים פרסום חוזר ניתוח המידע הזה יביא אותנו  לתכנית השיווק האולטימטיבית בשבילכם ואם כל המידע הזה נוכל  לחזות הערכות תקציב נכונות,  כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולעקוף את המתחרים שלך . כדי לבצע את המחקר המקדים אנו צריכים אתכם איתנו בתהליך הראשוני להקמת האסטרטגיה הטובה בעולם מזה שנים ובמיוחד בעולם הדיגיטלי שישפיעו על אסטרטגיית שיווק נכונה מבלי לבזבז זמן וכסף לשני הצדדים.כלל חשוב שכדאי לדעת מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח מתאים לעסק השני גם אם הם עובדים באותו התחום!

Get in touch

אנחנו מצפים לפגוש אתכם ולבנות לכם את הנכסים הדיגיטלים הכי יוקרתיים, איכותיים ומניבים צרו איתנו קשר עוד היום והתכוננו לשחר חדש