זה כבר לא אפשרי לנהל עסק, אפילו עסק לבנים, ללא נוכחות באינטרנט. הצרכנים פונים לאינטרנט לכל דבר, החל ממחקר מוצרים ועד מיקום ושעות פעילות. אפילו אתר פשוט ומעוצב יכול להעניק לך יתרון בתחום שלך, ואם יש לך מוצרים למכור, האתר שלך יכול לפתוח שווקים חדשים ולהרחיב את העסק שלך בזול ובקלות.

תוכנת עיצוב אתרים התפתחה ולכן קל יותר להשתמש בה יותר מתמיד. אתה לא צריך לדעת קידוד כדי לפתח אתר מושך ופונקציונלי. לא משנה באיזו תוכנית תשתמשו, ישנם כללים וטיפים בסיסיים שיעניקו לאתר שלכם מראה מקצועי, יקלו על מציאתם ויציגו את החברה שלכם באור הטוב ביותר.

להלן המדריך המפורט שלב אחר שלב ליצירת אתר עסקי מצליח.

  1. קבע את המטרה העיקרית של האתר שלך
    אתר עסקי משמש בדרך כלל מקום לספק מידע כללי אודות החברה שלך או פלטפורמה ישירה למסחר אלקטרוני. לא משנה אם אתה יוצר אתר פשוט שמספר מעט על החברה שלך או על אתר מסחר אלקטרוני מורכב יותר, הדבר החשוב ביותר שאתה חייב לעשות זה לומר, בדף הבית במילים פשוטות, מה החברה שלך עושה. אל תגרום ללקוחות לנחש ולגלות אם החברה שלך יכולה לעשות את מה שהם צריכים, הזהיר שי פשה מחברת עיצוב אתרים, בוטיק אנד יוניק

"חשוב על חוויית המשתמש הספציפית שלך, ועל המסע שעובר על המשתמש כשהוא ינווט באתרך", הוסיפה אביטל עזרא, מנכ"לית סוכנות עיצוב אתרים ושיווק דיגיטלי בוטיק אנד יוניק. "לא משנה מה המטרה הבסיסית של אתר האינטרנט שלך ויהיה המוקד אשר יהיה, המשתמשים צריכים להיות מסוגלים להשיג אותה בקלות, והמטרה עצמה צריכה להיות מוגברת כאשר המשתמשים מנווטים ברחבי האתר שלך."

אם אינך מתכנן לקבל תשלומים דרך האתר שלך, לא תהיה לך כל כך הרבה עבודה לעשות בהגדרתו. אם אתה קמעונאי או ספק שירותים וברצונך להציע ללקוחות אפשרות לשלם באופן מקוון, יהיה עליך להשתמש בשירות חיצוני כדי לקבל את התשלומים שלך, אשר יידון בהמשך מאמר זה.

  1. החליטו את שם הדומיין שלכם
    שם הדומיין שלך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר באתר שלך. זוהי כתובת האתר שתשתף עם הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך ותקדם ברשתות החברתיות. לכן, אתה רוצה שיהיה תיאור וקל לזכור ולהקליד. נסה לשמור עליו קצר, ולהתרחק מקיצורים, ראשי תיבות ומספרים במידת האפשר, כדי למנוע בלבול לקוחות.

עליך גם להחליט על הסיומת דומיין שלך,. זוהי הסיומת בסוף שם הדומיין שלך, כגון .com, .net או .biz. עם זאת, שמות לא מסורתיים גדלו בשנים האחרונות. אמנם אלה יכולים להיות תיאוריים, .com הוא עדיין ברירת המחדל. קרא את המאמר שלנו על בחירת TLD לא מסורתי למידע נוסף.

לאחר שבחרת את שם הדומיין שלך, יהיה עליך לאשר את זמינותו ולרכוש אותו באמצעות רשם תחומים כמו GoDaddy, Squarespace, Wix או Web.com. אל תשכח לבדוק זכויות יוצרים כדי לוודא שאתה לא מפר את השם המוגן של מישהו אחר באמצעות האתר שלך. אם כתובת האתר המועדפת עליכם כבר נלקחה, תוכלו להתקשר לחברה ולבקש לקנות אותה ממנה.

  1. בחר שרת
    כל אתר זקוק ל"מארח ", שרת בו כל הנתונים נשמרים לגישה לציבור בכל עת. כעסק קטן, אירוח אתר משלך הוא פשוט הוצאה גדולה מדי, כך שתצטרך לבחור מארח חיצוני.

בהתאם לתקציב שלך, תוכל לעקוב אחר שני מסלולים שונים. מארח אתרים משותף, האופציה הכי פחות יקרה, פירושו שתשתף שרת עם אתרים אחרים. עלויות אירוח ייעודיות משמעותיות יותר, אך פירוש הדבר שתקבלו שרת פרטי משלכם ולא תצטרכו להתחרות באתרים אחרים שעלולים לגרור את המהירות שלכם. לקבלת עזרה בבחירת שירות אירוח אתרים, בקר במדריך הקונים שלנו.

בבחירת מארח, שקול עד כמה שרת זה יכול לענות על שאלות בנוגע למיקומי השרת שלו ומהימנותו, אמר שי פשה .

"טוב לשאול, 'אתה יכול להראות לי כמה אתה קרוב לשווקים הגדולים שהלקוחות שלי יהיו בהם?'" אמר שי. "לכל ספק אירוח טוב צריך להיות הכלים להראות לך … מדידות ביצועים שלהם", הוסיף.

ככל שאתה גדל, ייתכן שתגלה שאתה צריך לשדרג למארח אתרים אחר, או אפילו לעבוד עם מספר ספקים כדי לטפל בתעבורה ובפעולות באתר שלך. שי המליץ ​​לעקוב מקרוב אחר ביצועי האתר שלך ועל החוויה שלקוחותיך משתמשים באתר שלך כדי שתוכל לקבוע את צרכי האירוח שלך.

  1. בנה את הדפים שלך
    אתר טוב הוא יותר מדף בית סטטי. תרצה ליצור מספר עמודים המוקדשים להיבטים שונים של העסק שלך, כגון קטלוג מפורט של המוצרים והשירותים שלך, או מדור בלוגים לעדכוני החברה. באשר לאתר הכולל שלך, אתה רוצה להיות בטוח שכל עמוד תומך במטרה העיקרית של האתר, יש לו מטרה ברורה וכולל קריאה לפעולה (למשל, למידע נוסף, הרשמה, פנה אלינו או קנה זאת).

דף יצירת קשר, הקישור הישיר של לקוחותיך אליך, הוא אחד החלקים החשובים ביותר באתר, לכן הקפד לכלול מידע רב ככל האפשר (מספר טלפון, כתובת דוא"ל ומיקום פיזי, אם רלוונטי). מומלץ גם לכלול מידע אודות צוות המייסדים או הצוות בדף "אודות" כדי לעזור ללקוחות לשים שמות ופנים אמיתיים למותג שלך.

אם לעסק שלך אין עדיין לוגו, הזמין מעצב גרפי או צור לוגו בעצמך לשימוש באתר שלך, בכרטיסי ביקור ובפרופילי מדיה חברתית. זה יעזור ללקוחות שלך לזהות את החברה שלך במהירות ובקלות באינטרנט.

ג'סטין זלבסקי, מוביל עיצוב ביועצת העיצוב והחדשנות Studio Science, הציע כמה טיפים בסיסיים שיעזרו לך ליצור עמודים יעילים ועשירים בתוכן לאתר שלך:

היה ברור לגבי מה העסק שלך עושה. מזק את מה שהעסק שלך עושה להצהרה ברורה ותמציתית והוביל עם זה. המבקרים צריכים להיות מסוגלים להבין מה אתה עושה תוך שניות לאחר הנחיתה בדף הבית שלך. כמה עמודים כתובים היטב יעילים יותר מעשרות דפים כתובים בצורה גרועה.

הצב קריאות אסטרטגיות לפעולה. כפתורי הקריאה לפעולה נוטים להניב את הביצועים הטובים ביותר כאשר הם תואמים למידע בדף. לדוגמא, כפתור "קנה עכשיו" הגיוני בעמוד מוצר, אך לא בדף אודות. במקום זאת, "צור קשר למידע נוסף" עשוי להיות מתאים יותר. כמו כן, בדף המציג ביקורות של לקוחות עשוי להיות כפתור המעביר את הקורא לתוכניות ולתמחור הזמינים.

הפוך אוטומטי לשיפור המהירות. הגדר כמה שיותר שיפורי מהירות אוטומטיים. אם אתה משתמש במערכת ניהול תוכן (CMS), התקנת התוספים הנכונים תשאיר במטמון חלקים באתר שלך, כך שהמבקרים לא צריכים להוריד שום דבר יותר מפעם אחת. עבור משתמשי וורדפרס, Zalewski המליץ ​​על WP Super Cache או W3 Total Cache, שדוחס קבצים ומאפשר למבקרים לגלוש במהירות רבה יותר באתר שלך. חלק מההיבטים הטכניים יותר של אחסון במטמון ודחיסה של קבצים עשויים לדרוש מפתח לפיתוח אתרים אם אינך מתמצא במיוחד בטכנולוגיה.

הימנע מתמונות. צילומי סטודיו חובבנים הם הדרך המהירה ביותר להפוך אתר נהדר לאתר בינוני. אם אתה מחפש תמונות לשימוש בדף שלך, עדיף להשתמש בתמונה של הצוות או המשרד שלך בפועל.

שי הוסיף כי תמונות איכותיות של המוצרים מגדילות את המכירות, לכן השקיעו בתמונות טובות של המוצרים או השירותים שאתם מוכרים.

  1. הגדר את מערכת התשלומים שלך (אם רלוונטי)
    צעד זה אמנם לא חל על כל האתרים העסקיים, אך חברות שרוצות להציע את האפשרות לשלם באופן מקוון יצטרכו לשלב מערכות תשלום אלקטרוניות באתרי האינטרנט שלהן. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוכנת מסחר אלקטרוני או מעבדי תשלום של צד שלישי.

מארחי אתרים רבים כגון upress מציעים עגלת קניות פנימית או שילוב עם תכניות מסחר אלקטרוני. עשה מחקר כדי לוודא שאתה מקבל פתרון שקל לעבוד אתו וגמיש מספיק כדי לענות על צרכיך כעת ובעתיד. כדי לבחון את אפשרויות תוכנת המסחר האלקטרוני שלך, בקר ברשימת הבחירות הטובה ביותר של חדשות עסקים.

  1. בדוק ופרסם את אתרך
    לפני שתכריז שהאתר שלך פעיל באינטרנט, ודא שהוא עובד בכל הדפדפנים העיקריים, כמו Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox, Safari ו- Chrome. לחץ על כל עמוד ותכונה בכל דפדפן כדי להבטיח שמופיעות תמונות, קישורים נכונים והפורמט נראה חלק. זה ייקח זמן מה, אך המאמץ שהשקעתם כעת יחסוך תלונות עתידיות של מבקרים שאינם יכולים לגשת לתכונות מסוימות.

תכונה חשובה נוספת שיש לשלב באתר שלך כבר מההתחלה היא תוכנית ניתוח. על ידי הגדרת זה לפני שהאתר פעיל, תוכל לגהץ את כל הבעיות ולתאם הגדרה נכונה, אמר שאוליאן. לאחר שהאתר פעיל, תוכלו לעקוב אחר ביצועי העמודים ולקבוע מדוע דף מצליח או לא מצליח על סמך הניתוחים שלכם.

"אתה יכול לבדוק אילו ממסעות הפרסום השיווקיים שלך מציגים את מספר ההמרות הרב ביותר ולבחון מדדים כמו עיר, דפדפן וכו ', כדי לשפוך מעט אור על האופן שבו הקהל שלך מתקשר עם האתר שלך", אמר שי. "אם אתה … מיישם את זה [אחרי] שהאתר יעלה לאוויר, אתה תחמיץ נתונים יקרי ערך ואין לך שום דרך לראות אילו אלמנטים באתר שלך מצליחים או לא מצליחים כבר מההתחלה."

  1. שווקו את אתרכם ברשתות חברתיות / מנועי חיפוש
    מדיה חברתית, בין אם פייסבוק, טוויטר, לינקדאין או פינטרסט, היא הדרך הטובה ביותר להגדיל את טווח ההגעה לקהל ולהתריע בפני לקוחות ולקוחות על הנעשה בחברה שלך. בכל פעם שאתה מעדכן את האתר שלך, פרסם עליו ברשתות החברתיות שלך – אך אזן זאת עם מעורבות אמתית ולא מקדמת.

כלול גם קישורים למדיה החברתית שלך באתר שלך. המקומות הנפוצים ביותר הם כותרת התחתונה או סרגל העזר (התפריט הנוסף בפינה השמאלית העליונה שלעתים קרובות מחזיק קישורי כניסה או יצירת קשר). למידע נוסף על מדיה חברתית לעסקים במדריך המשווק שלנו.

הגשת האתר שלך למנועי חיפוש מרכזיים תעזור גם להפנות לידים פוטנציאליים לדף שלך, כמו גם פריסת אסטרטגיית SEO למנועי חיפוש חזקה ברחבי האתר שלך. שאוליאן אמר כי הגדרת תגי כותרת, מטא-תיאורים ומזהי משאבים אחידים (URI) הרלוונטיים לחברה שלך והיבטים בענף שלך יסייעו לך לדרג נכון במנועי החיפוש עבור המוצרים והשירותים שאתה מציע.

  1. שמרו על האתר שלכם
    חשוב לשמור על רלוונטיות, לכן עדכן את אתר האינטרנט שלך לעתים קרובות עם פוסטים בבלוג על אירועים עכשוויים בתעשייה, מוצרים ומבצעים חדשים וחדשות החברה כדי שהמבקרים יחזרו לאתר.

עליכם לבדוק לפחות חודשי כדי לוודא שהתוכנה שלכם וכל התוספות מעודכנות. פייל אמר כי אם התוכנה שלך לא מעודכנת, היא בסכנת פריצה, גם אם האבטחה של מארח האתר חזקה. אם אין לך זמן לעשות זאת בעצמך, האציל את המשימה לעובד מהימן או שכר מנהל אתרים עצמאי.

הקמת אתר לעסק שלך היא השקעה בעלות נמוכה שתעזור לך גם לבסס אמינות ולהגיע לבסיס לקוחות רחב יותר ממה שהיית יכול אי פעם באמצעות טכניקות שיווק מסורתיות. אם אתה מעדכן את האתר שלך עם תוכן עדכני וממהר לטפל בבעיות טכניות, לעולם לא תצטרך לדאוג ל"לא קיים "ללקוחותיך הנוכחיים והעתידיים.

Don’t Stop Here

More To Explore

בלאק פריידי הקניות הטובות ביותר!

jams.co.il יוצא לדרך עם יום שישי השחור בתאריכים 25-31 בנובמבר
עשרות מבצעים, היישר מהמודעה של בלאק פריידי שטרם פורסמה, יהיו זמינים למשך יומיים גם בשבוע הבא
ללקוחות יש יותר דרכים לבצע קניות בבטחה מאי פעם, כולל איסוף ללא איסוף פיזי הנחיות חדשות לבטיחות בחנויות ועוד
זו באמת עונת חגים שאין דומה לה. כדי לעזור לקונים להתחיל את עונת הקניות מוקדם ולא מאוחר ובבטחה – jams.co.il יוצא לדרך ביום שישי השחור כבר מחר.

איחוד האמירויות וישראל

המדינה היהודית עומדת למלא תפקיד הרבה יותר גדול בפוליטיקה של סחר באנרגיה באזור ובנפט.

עבודה לנוער

30 המשרות הטובות ביותר לבני נוער אתה עומד לראות את המשרות הטובות ביותר לבני נוער – מקוון או IRL. אתה נער?
רוב המבוגרים היו מתחלפים אתך בשנייה.
העתיד שלך נמתח לפניך כמו וואקנדה (עולם שלם) אישית משלך. ופה נסביר לכם בכתבה זו עד כמה.